BRYNÄS - HV71

Jag är på världens bästa humör ena sekunden. Sen på skit dålig och har skit ont i huvudet. Brynäs vann iallafall med 3-0 och grasse höll nollan vilket som var imponerande, jag gillar honom har alltid trott på honom. Nu börjar han kanske komma in i svenska spelet. Imorgon ska jag fixa pass för troligtvis åker jag över nyår i utomlands. Jag har jullov snart, går bara den här veckan kan man säga, för nästa har vi PRAO och sen ska jag opperera mig. Har kollat upp och dock så kommer jag missa hela två hockeymatcher, hittils har jag inte missat en enda, sen ska jag kanske utomlands då kommer jag kanske missa fleramatcher till. Allt är skit jobbigt nu, jag vill inte missa någon match alls. Men vad ska man göra då? Jag har ont i huvet och ska sova. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0