NYDUSCHAD NYSTADAT NYRENSAT!

Nu kom jag nyss från duschen, jag har städat innan det, nu ska ni få se hur stökigt de va..

FAN JAG ORKAR INTE ROTERA BILDERNA, SÅ SKIT SAMMA, NI FÅR EN BILD PÅ MIG!


Mina naglar..




Min feta tova som jag fick efter sjukhuset -.-



Shopping på hm, 99 :-



Damn, va fin jag är!



Jag rider i sundsvall på min timber!




JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN!



Så fin oliwia!


Jag och Oliwia ska fixa naglarna hos en manikyr på onsdag, och hon ska dock sova hos mig då!
och imorgon ska hon de med, för de blir närmare till skolan. Jag är ju ledig, men hon ska gå till skolan och jag ligger bara och drar mig i sängen! hahahahaha! stackarn! vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0