HEJDÅ PÅ ETT TAG !

Förlåt för mitt dåliga bloggande, men jag har vart hos frida, och de har inte gått att blogga där för hon har 38 virus i sin dator, mysigt. Ahmen jag har sovit där 4 nätter iallafall, vi har: shoppat, gått på bio, vart med elin, shoppat mer, skrattat, gråtit, surat, bråkat, vart på hockey, ätit familjepizza, ätit godis. ja, typ de..
imorgon åker jag till sundsvall och ska fira nyår där med moster, och de innebär att jag inte kommer blogga på ett tag! nu har jag fixat mina naglar iaf, vart ganska fula. Jag gjorde de med gelekit. Usch, men ska beställa tid hos en riktig efter nyår, men de finns ju fan ingen tid... jag måste plugga nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0