13 DECEMBER LUCIA

Idag är de luciadagen, jag har fortfarande ont, men ska snart till farmor hoppas att jag hinner lägga in bilder nudå!


På läkerol för ett tag sen bara.


Saga och Alexandra, jag praoa ju på ett dagis i sundsvall. Saga har skit långhår!



Lillebrors blivande studentbild! HAHA^^



JAG ÄLSKAR JUDITH, brynäs också, Tommy Sjödin, nu ännu mer känd.



Mostershund, RONJA!



Olivia, skitsöt. OLIVIA SAGA FRIDA OCH SAM VA MINA FAVORITER! saknardom.



Saga med långt hår, dehär va på dagisfotot, de är längre nu!



Willian Smedäng & Johannes Fagergren! bögarna.



Frida på skolfotot, hon är så jävla söt, jag saknar dom!



Kung Oliver min andra lillebror, ( tvillingar) hade skjorta på julbordet hos mormorochmorfar.



ÄLSKAR ER!


Oj, nu väntar farmor. Vi hörs mer när jag är hos henne. PUSS!

( hoppas ni är nöjda )

Kommentarer
Postat av: Anna

aw gumman, va fina ni är! <3

2010-12-14 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0